Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

söndag 10 mars 2013

En skön morgon

Efter arbetsfyllda arbetsveckor är veckosluten såå ljuvliga, njuter verkligen av lördag- och söndagsmornar utan program och tidtabeller. Av att kunna göra vad man känner för att göra, efter att ha tillbringat halva förmiddagen i pyamas med morgontidningen.


Eller en lekstund i soffan med bilarna. Såg så mysigt ut då L satt i morgonsolen och pysslade med bilarna så jag bara måste föreviga stunden. Och så har jag ju några nya kuddar i soffan.


Köpte dem senast jag var till Ikea, ville ha nåt mer edgit, för jag vill inte att inrednignen ska bli allt för feminin, vilket den ju lätt kan bli då det mesta går i vitt och beige. Ibland då jag ser bilder från väldigt rysh pysh hem tycker jag synd om männen som skall bo i såna hem, de måste ju känna sej som elefanter i en porslinsaffär. Dessutom fick jag en komplimang av mannen för kuddarna, lyckedes alltså med det jag strävat efter:)


Ja det är så här jag menar att det lätt blir med beige och vitt, ljuvt eller va. De här kuddarna fick alltså ge rum för lite maskulinare kolleger.


Men det blev inte så många foton för Linus sa ganska fort, "Gå bort mamma, jag vill leka i fred".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar