Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

söndag 24 mars 2013

Veckoslutet

 
Nå nu har jag äntligen kommit på hur man använder Instagram. Har tidigare inte haft iPhone och tycker att Instagram inte funkar så bra på iPaden. Men nu vet ni har jag en iPhone som det är lätt att ta foton med (tar mindre rum än iPaden) så nu kan jag fota med telefonen, eller Instagram, och plocka fram bilderna på iPaden och ladda upp dem i bloggen. Som en svuren Nokia understödare måste jag nog medge att Apple produkterna är otroliga!

 
De här fotona är alltså resultatet av mina experiment under veckoslutet. Idag sickade jag ut barnen för att "virpoa" enligt den finska traditionen. Å andra sidan verkar det vara en tradition som vi finlanssvenskar allt mer anammar eftersom O for iväg med fyra andra klasskompisar. Och tur är det att de vill gå idag för vi är ju i Sverige på påsken.

På lördag kväll ordnande duktiga Petra och Diana ett välgörenhets Zumba event. Pengarna de fick in på eventet gick oavkortat till välgörenhet, understödande av barns psykiska hälsa. O som är med i barnzumba var med och uppträdde.

 
Nu ska jag sätta igång och byka vinterkläder så vi har nåt vettigt att ha på oss i backrn i Vemdalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar