Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

torsdag 29 november 2012

London by night

Kom tyvärr inte på nån vettigare rubrik men jag är såå i London just nu! Det är en helt underbar stad, fast jag just inget hunnit se ännu för jag anlände sent på eftermiddagen. Räknade att det är 15 år sedan jag senast varit här, oförlåtligt!
Det som skulle bli en dinner med mina arbetskompisar blev istället en ensam promenad. Och pizza i stället för Fish&Chips. Som många andra drar jag mej för att gå ensam och äta på andra ställen än McDonald's. Så när det såg ut att vara helt smockfullt på Fish&Chips stället gick jag bara förbi. Blev alltså pizza istället.
Här är i alla fall hotellet jag bor på. Ser mysigt ut utifrån men innanför är det värsta labyrinten. Funderade på att lämna brödbitar efter mej för att hitta tillbaka till rummet. Rummet är ett av de minsta hotellrum jag sett. Men nog lär jag ska rymmas, sängen är i alla fall bred.
Nu har jag då tre dagar arbete framför mej, hoppas hinna lite och titta till butikerna om jag skulle hitta nån julklapp mellan varven. Och så skulle det vara så roligt att gå på nåt museum. Får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar