Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

onsdag 28 november 2012

Surfat hos Ellos

Hej, har spenderat lite tid på Ellos web sidor, och de har massor av kivoga möbler, visste ni det! Vi har bott 6,5 år i vårt hus och jag är helt redo för renovering, speciellt av köket då. Ja det säger ju sej självt att man inte kan renovera ett 6,5 år gammalt kök, men då jag är så innerligt led på det nötfärgade ytorna, vill att hela köket skulle vara vitt, och blankt, och skinande rent. I och med att renovering inte är ett alternativ har jag börjat fudnera på alternativa lösnignar. Tex skulle jag vilja byta ut ett mörkbrunt vitrinskåp som är i samma serien som köksskåpen till det vita vitrinskåpet i bildkollaget.
Köksstolarna skulle jag också vilja byta ut, om vårat kök skulle vara helt vitt skulle jag vilja ha de svarta stolarna, men eftersom så inte är fallet duger de vita lika bra. Den trädformade klädhängaren ser skojig ut, men kan tänka mej den är mindre attraktiv få det hänger en massa skräp på den...
Ett fårskinn har jag länge drömt om men då de är så förbaskat dyra. Men visst ser de undersköna ut! Allt det här kan man alltså hitta hos Ellos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar