Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

tisdag 20 november 2012

Välkommen till min nya blogg

Som marknadsförare strider allt mitt förnuft emot att starta en alldeles ny blogg, ingen kommer ju att hitta hit! Men gör det i alla fall för jag var aldrig så förtjust i Villa Hjärtebo, det började ju som ett experiment och jag började blogga innan jag visste vad jag ville blogga om. Sista droppen var lay outen som bestämde sej för att kasta om innehållet, och jag fick den inte korrigerat huur jag än försökte. Dessutom håller jag på att lära mej blogga via iPaden vilket gör det mycket lättare att göra inlägg. Dock kommer kvaliteten att lida eftersom fotona jag tar med padden inte är närapå lika bra som dem jag tar med systemkameran. Men summa summarum hoppas jag kunna bjuda på mer spontana inlägg och fundera mer på innehållet än bara bilderna, även om att foton alltid är roliga att titta på. Vi får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar