Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

söndag 12 oktober 2014

Tränar på att ta det lugnt

Att ta det lugnt och vila är inte den lättaste saken för en som är van att fara omkring som en yr höna från morgon till kväll. Visst har jag fysiska begränsningar just nu som gör att jag inte är så snabb, men värre är den mentala sidan. Jag lider av att ha en massa ogjort, jag hör tyvärr till de personer som inte kan slappna av förrän jag har ordning och reda runtom mig.


Näväl, försöker i alla fall sakta varva ner och mina arbetskamrater har dragit sitt strå till stacken. Jag måste ha världens underbaraste arbetskamrater för de ordnade nämligen ett Baby Shower för mej. De var alla så ivriga för de har alla överksridit "baby åren" och ingen av dem hade tidigare varit på ett baby shower. Av hela gänget fick jag ett presentkort till en kosmetolog, för att rå om mej själv och njuta, så länge det går :) Och en annan gav bunt tidningar för slöa stunder i soffan.

Fick också världens mjukaste och skönaste babypyamas.

Får se hur det går med mitt njutande, två lite större projekt måste jag ännu slutföra innan jag kan slappna av ordentligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar