Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

tisdag 26 augusti 2014

Att älska jeans

Har inte fått på mej ett par jeans på evigheter och tänkte stort i början av graviditeten att jag minsann inte skall investera i några mammakläder eftersom det är så kort tid jag behöver dem. Men efter att ha gått i samma byxor en vecka gav jag upp och beställde ett par mamma jeans från HM, och gissa om jag är glad över mina jeans! Känns helt ljuvligt att dra på sej ett par välsittande jeans igen. De är värda vartenda penni om jag så bara skulle använda dem i några månader.

Fast säkert kommer jag att ha användning för dem även efter förlossningen för jag kommer knappast i mina gamla jeans så värst fort.

 
Tänkte alltså dela med mej av min glädje och ta några bilder av hela härligheten, men guud vad det är svårt att ta foton på sej själv. Här kommmer i alla fall några bilder på mina nya snärtiga jeans och min stoora mammamage. Ja i dotterns rum såklart, hon är mycket bättre än jag på sånt här...:)

 
 
Visst är de ens liite snygga, trots att de är mammajeans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar