Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

fredag 19 april 2013

Äntligen nya tossor

Hejs svejs, en tid sen jag skrev senast känns det som. Jag har kännt mej lite krasslig i snart två veckor och inte gjort så mycket. Har alltså haft all tid i världen att skriva då jag inte varit på lenk alla lediga kvällar som jag brukar (de lediga kvällarna är inte så många som det kanske låter). Men, det är väl det gråa tråkiga vädret som gjort att jag känt att jag inte har nåt positivt av ge.

Nå men nu har jag precis varit på lenk, i nya tossor. Egentligen var det väl just tossorna som fick mej att dra iväg på lenk i regnet. Kollade in de här tossorna på Stockas Galna Dagar, de var 50 eur billigare än i andra butiker, men kom mej inte för att fara på jakt efter dem. Däremot fick jag en snilleblixt och klickade hem dem från Stockas web shop. Hade prövat dem tidigare i Stadium så jag tog ingen risk då jag beställde dem. Idag kom de då hem på posten och genast drog jag dem på fötterna och stack iväg.

En bra början på veckoslutet med andra ord!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar