Borta Bra men Hemma Bäst

Borta Bra men Hemma Bäst

tisdag 26 maj 2015

Stafettkarnevalen


Jag är jätte sen med mitt bloggande, fattar inte vart dagarna går, men trots att Stafettkarnevalen redan är old news kan jag inte låta bli att skriva om den för jag är ett stoort fan av stafettkarnevalen.


Olivia fick i år delta för första gången i stafettkarnevalen och jag anmälde mej genast som frivillig förälder. Har själv så fina minnen från stafettkarnevalen, stämningen, spänningen och Borgbacken. Nuförtiden far de inte längre till Borgbacken och finalerna är på lördagen då försöksheaten springs på fredagen. Men stämningen är den samma och då jag såg löparna nere på banan fick jag riktigt gåshud för jag kom ihåg exakt  hur det kändes att stå där och vänta på startskottet
Olivia på bana 1.

Krista Sigfrieds.

 Stafettkarnevalen är bara för underbar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar